Garanti ve İade Koşullarımız
Satılan ürünler aşağıdaki şartlarda iade alınır:
1. Satılan ürünün (*) hatalı olması durumunda,
2. Kargo şirketinden (**) doğacak taşıma sırasında gönderinin zarar görmesi ve bu zararın tespit edilerek ürünün alıcı tarafından teslim alınmaması durumunda zarar tarafımızdan telafi edilir.
(*) Ürünlerle ilgili sorunlardaki talebinizin kabulü için;
a) Fatura mutlaka ürünlerle birlikte gönderilmelidir.
b) İade işlemi teslim tarihini takip eden iki gün içinde başlatılmış olmalıdır.
c) İade edilen ürünler teslimatı yapan aynı kargo firması ile geri gönderilmelidir.
d) İade edilen ürünler orjinal kutusu, ambalajları varsa standart aksesuarları, dökümantasyonu ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmelidir.İade edilecek ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
e) İade gerekçesi değerlendirildikten sonra yukarıda sıralanan koşullara uygun olması durumunda sorunlu ürünler yenileriyle değiştirilecektir.Arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol edilerek, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir.Böyle bir durumda iade ve yeniden gönderme aşamalarının tüm masrafları tarafımıza aittir.
Ürünün iadesinin yukarıdaki koşullara uygun bulunmaması durumunda ise iade talebi sürecindeki tüm masraflar bizzat müşteri tarafından karşılanır.
(**) Teslimatçı firmadan kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır. Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda www.kelebekoyuncak.com.tr yada info@kelebekoyuncak.com.tr e-posta adresine gönderiniz.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız. Aksi takdirde sorumluluk alamayacağımızı üzülerek belirtiriz.
Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.